Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

החלפות והחזרות

צריכים עזרה?

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

יצירת קשר

ביטול עסקה

החלפות והחזרות
איך מחזירים?
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך. חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה. בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה 1 מידה קטנה מדי | 2 מידה גדולה מדי | 3 לא נראה כמו באתר | 4 לא לטעמי | 5 איכות | 6 פגום ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות SIS נשלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט. אפשרויות ההחזרה הן- בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא. אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה. שימי לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל. שליח עד הבית בעלות של 15 ₪. כדי לתאם איסוף עם שליח צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט. עלות השליחות תנוכה מסך ההחזר.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
איך מחליפים?
אפשרות ההחלפה לא זמינה בחנויות הרשת. אבל תמיד תוכלי להחזיר דרך האתר את ההזמנה במהלך תקופת ההחזרה שנקבעה ולבצע הזמנה נוספת.
לא מוצאת את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם את לא מוצאת את מדבקת הגוביינא, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה כי חשוב לנו שתקבלי מוצר ברמה הגבוהה ביותר. אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
האם יש עוד מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה?
במידה ואת מחזירה פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לעטוף אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוחה לא יזוכה. לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה אביזרים צריך להחזיר באריזה המקורית שלהם.

סגור
Loading
Go back to %1