Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

צריכים עזרה?

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

יצירת קשר

ביטול עסקה

הזמנות
האם האתר מאובטח?
בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.
איך מבצעים הזמנה באתר?
מצאת את הפריט שחשקה נפשך ואת רוצה לקנות? מעולה. בחרי את הצבע והמידה שלך והוסיפי אותו לסל הקניות בלחיצה על כפתור ADD TO BAG. כדי להמשיך אל הקופה עברי לסל הקניות שלך בלחיצה על העגלה בקצה הימני העליון של המסך, שם תוכלי לראות את כל הפריטים שהוספת. לתשלום, לחצי על הכפתור "מעבר לתשלום". תוכלי להתחבר ולבצע את הקנייה כלקוחה רשומה (מומלץ!) ולקצר את תהליך הקנייה, או להמשיך כאורחת ולמלא שם, אימייל, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. במסך התשלום תצטרכי גם לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף מנקודות איסוף. לאחר מילוי כל הפרטים לחצי על הכפתור "תשלום" ואנחנו כבר נדאג לשאר. עם השלמת ההזמנה תקבלי מייל אישור ומספר הזמנה.
האם חובה לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
אפשר לקנות באתר כאורחת או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את חווית הקנייה שלך לקלה ונוחה יותר. כמשתמשת רשומה תוכלי לשמור פריטים שאהבת, את הכתובות שלך למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.
איך נרשמים לאתר?
בשביל להירשם לאתר צריך ללחוץ על האייקון של האיש בפינה הימנית העליונה של המסך ולבצע הרשמה. אתה יכול לבחור בין מייל וסיסמא, או חיבור מקוצר באמצעות חשבון הפייסבוק או הגוגל שלך. כמשתמש רשום תוכל ליהנות מגישה לאזור האישי שבו תוכל לראות היסטוריית הזמנות, לנהל את הכתובות ואמצעי התשלום ולשמור פריטים מועדפים.
איך בודקים את מצב ההזמנה באתר?
את סטטוס ההזמנה אפשר לבדוק במעקב אחר הזמנות באיזור האישי
האם אפשר לבטל הזמנה באתר?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. במידה ואת רוצה לבטל את ההזמנה והיא עוד לא הגיעה אליך, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו
איך אפשר לשחזר סיסמא?
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשי למלא את המייל איתו נרשמת לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליך לשם. כעת תוכלי לבחור סיסמה חדשה.
איך מקבלים את כל הניוזלטרים?
אם את משתמשת בשירות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם את לא רוצה לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים על הצעדים הבאים: · סמני ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל · לחצי על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר · בחרי באפשרות "Move to Tab" והעברי לתיבת Primary. עכשיו כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך :)
משלוחים
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?
בסוף תהליך הקניה באתר נשלח אליך מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלי מייל נוסף עם חשבונית ומספר מעקב אחר המשלוח. כשהחבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליך הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
במידה ואת לא בבית, אפשר לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך. חבילה שלא יתקבל עבורה מענה מצד הלקוח, תוחזר אל מחסני החברה בתום 4 ימי עסקים .
איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?
ישנה אפשרות למשלוח החבילה על ידי E-POST לנקודת איסוף הקרובה לביתך. בזמן הזמנת החבילה אפשר לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלי הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות שאפשר להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך 3 ימי עסקים מחנות או 72 שעות מלוקר מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף (המשלוח מוגבל בגודל של 30*30*30 בלבד). לאחר מכן, תוחזר החבילה אלינו למחסנים. משלוח לנקודת E-post מגיע בטווח של 1-5 ימי עסקים לא כולל יום האריזה.
האם אפשר לשנות את שיטת או כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
בגלל שאנחנו רוצים שההזמנה שלך תגיע אליך מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות באופן מיידי. לאחר ביצוע הזמנה אין אפשרות לשנות את שיטת או כתובת המשלוח.
החזרות והחלפות
איך מחזירים?
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך. חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, שלא נפל בו פגם ושהתווית המקורית מחוברת אליו בשלמותה. בטופס המצורף לחבילה צריך לסמן את הפריט המוחזר וסיבת ההחזרה 1 מידה קטנה מדי | 2 מידה גדולה מדי | 3 לא נראה כמו באתר | 4 לא לטעמי | 5 איכות | 6 פגום ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות SIS נשלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך. מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט. אפשרויות ההחזרה הן- בדואר ישראל ללא תשלום באמצעות מדבקת גוביינא. אחרי אריזת הפריט צריך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי מדבקת המשלוח המקורית כדי שתסתיר אותה. חשוב להקפיד שהכתובת שלנו תהיה ברורה על החבילה. שים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. אפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שמופיע על המדבקה באתר דואר ישראל. שליח עד הבית בעלות של 15 ₪. כדי לתאם איסוף עם שליח צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצאט. עלות השליחות תנוכה מסך ההחזר.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
איך מחליפים?
אפשרות ההחלפה לא זמינה בחנויות הרשת. אבל תמיד תוכלי להחזיר את ההזמנה דרך האתר במהלך תקופת ההחזרה שנקבעה ולבצע הזמנה נוספת.
לא מוצאת את מדבקת הגוביינא- איך מחזירים אליכם את החבילה ללא תשלום?
אם את לא מוצאת את מדבקת הגוביינא, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצאט.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה כי חשוב לנו שתקבלי מוצר ברמה הגבוהה ביותר. אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5164080 שלוחה 1, במייל [email protected] או בצ'אט.
אפשר להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט?
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
האם יש עוד מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה?
במידה ואת מחזירה פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לעטוף אותם באריזת הפצפצים שבה הם נשלחו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוחה לא יזוכה. לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר בגדי ים והלבשה תחתונה אביזרים צריך להחזיר באריזה המקורית שלהם.
תשלומים
איך אפשר לשלם באתר?
אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיס נטענים, זרים ודיירקט.
איך משנים את פרטי החיוב וכתובת המשלוח באתר?
אפשר לשנות את פרטי החיוב או כתובת המשלוח שלך באזור האישי באתר. למעבר לאזור האישי לחצי כאן. באזור האישי תוכלי לשמור יותר מכתובת משלוח אחת, כך יהיה לך נוח יותר להזמין ולבחור בין כתובות קיימות (כתובת הבית, העבודה ועוד).
האם אפשר לשלם בתשלומים?
ברור שאפשר. ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית ברכישה מעל 600 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית
איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?
את קוד הקופון שקיבלת צריך להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום. לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

סגור
Loading
Go back to %1